Document Manager System (DMS)

//Document Manager System (DMS)
Document Manager System (DMS) 2016-12-01T11:13:55+01:00

Project Description

Software til at håndtere dokumenter

Vi har udviklet Document Management System i samarbejde med en af vores kunder. Kunden er underlagt nogen høje krav, da firmaet er placeret i lufthavnen. Dette ses blandt andet ved, at når der bliver udsendt nye retnings linjer eller lignende, så skal alle medarbejder læse det, før at de må gå ud og arbejde.

DMS er udviklet til at understøtte dette.

I DMS har du som kunde mulighed for at uploade dine dokumenter og se hvem af dine ansatte, som faktisk læser dokumenterne. Dette gøres ved, at hver gang en ansat åbner et dokument og vil lukke det ned igen, skal den ansatte bekræfte at dokumentet er læst.

DMS har utallige flere funktioner, såsom rapporter på den enkelte ansat og på det enkelte dokument, så du som leder / ansvarlig altid kan holde øje med, om dine ansatte faktisk læser det som sendes ud.

Projekt Detaljer

Arbejdet inkludere:

Kategorier:

WordPress Cookie Plugin by Real Cookie Banner